Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

چند تا عکس جدید (درباره ی حضور داشتن مجستیا تو میراکلس نیویورک)(v)


سلاااام



ببخشید کم فعالیت بودم تازگیا گشادیم میگیره پست بزارم


البته اگه شما درخواستاتون رو بگید راحت تر اینکارو میکنم



خب حالا بریم سراغ شخصیت مجستیا (Majestia) که قراره تو قسمت ویژه ی نیویورک حضور داشته باشه


حتما بعضی از شماها اون شخصیت رو تو فیلمی چیزی دیدید


ببینید اینو توماس آستروک هم تایید کرده


و اینکه یه آثری از مجستیا تا الان هم تو میراکلس بوده  مثلا عکسش که تو قسمت اول آلیا به مرینت نشون داد




خب حالا یه چیز دیگه


یادتونه تو قسمت 12 فصل3 بانیکس چند تا از شرورای آینده رو نام برد؟


گفتیم که یکیشون خواهرهای دوقلوی آلیا هستن که قراره در آینده شرور بشن اما دو نفر دیگه میمونه


یکی از اون دو نفر دیگه مجستیا هستش که قراره شرور بشه 



مدل موهاش و لباسش و... هم شبیهه نه؟



حالا زوم کنید...





اما نفر سوم معلوم نیست کیه


عکسش:



بعله دیگه



راستی یه عکس دیگه هم از لیدی باگ و کت نوار فضایی منتشر شده     گفتم بزارمش



واو!


فقط قیافشون کامل نیست



فعلا من زحمتو کم میکنم


خخخخ


بای





نظرات 2 + ارسال نظر
درسا سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400 ساعت 17:52

سلام من عاشق وبلاگتم و همیشه مطالب رو دنبال میکنم
خواستم بگم وقتی بانیکس نفر سوم رو معرفی کرد گفت مستر موش و در آخر همون قسمت آقای رامیِر که همیشه به کبوترها غذا میداد یه موش رو بغل کرد
نظر من قطعی نیست ولی حس میکنم اون شرور آقای رامیِره

آقای کبوتر 75 بار شرور شد اونم فقط به یه چیز
فکر نمی کنم تغییری بکنه
من میگم شخصیت های جدید میان

روشنا یکشنبه 22 تیر 1399 ساعت 12:40

وانیا جون با اجازت این عکس هم فتو شاپه .
واقعا تو استایل های دختر کفشدوزکی رو نمی شناسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمی دونی اونا از همین عکسا فتوشاپ رو شروع می کننن .

اگه بگم کاملا در اشتباهی چی میگی؟
چرا میدونم اگه منظورت اون عکس فضایی هستش قبلا هم گفتم میراکلس اینترنشنال منتشر کرده و اینم بدونید که میراکلس اینترنشنال اصل و معتبره واسه ی خود میراکلسه دیگه
تازه قبلا هم گفتم از نظر خودم خیلی عجیبه که اینا تو کارتون باشن

زهرا : ببخشید میشه آدرس این میراکلس اینترنشنال رو به منم بدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد