Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

سلام عشقای من(z)

براتون عکس آوردم . امیدوارم دوسشون داشته باشید . به همراه عکسا چند تا هم فیلم آماده کردم . 

راستی داشتم دنبال عکس و کمیک لیدی باگ می گشتم چند تا چیز کیوت پیدا کردم که به میراکلس ربطی نداره ولی عجیب زیبان . 

اول میریم سروقت مرینتباگ (منظورش اینه که در باره مرینت و دختر کفشدوزکیه)



قربان تو بشه گربت..................




دستا بالا و بکش سمت عقب.یک دو سه چهار.حالا بیا جلو . یک دو سه چهار...




طرف چه حالی داشته بالا تا پایین مرینتو عکاسی کرده..............................




اگه حدس زدین این کدوم قسمته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دو تا عکس از وسایل مرینت دارم الان می زارم





وسایل مرینت خیلی خوشگلن نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




خب بریم سراغ کمیک ها...................




به نظرتون اگه این اتفاق واقعا بیفته چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//




خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

می دونم حالتون چه طوریه




لوکا و این کارا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




البته این ادامه هم داره فکر کنم چون لیدی باگ کادوی کت رو نداده







خب دوستای خوبم امیدوارم از عکسا لذت برده باشید . در باره این هایی هم که گفتم میراکلسی نیستن اگه ازشون می خواید کامنت و لایک (منظورش اینه که نظر بدین تا براتون بزارم)

تا بعد بوس بای


۵خبرواقعی وقطعی فصل۴

۱:کلویی دیگه کویین بی نیست یه دختربرزیلی میادکویین بی میشه!

۲:شخصیت شروردیگه ای میاد که یه مرد قوی هیکل وچینیه که قبل ازاستادفونگهبان مجزه گرا بوده توفصل۴میادودنبال همه ی مجزه گرا میگرده ومخصوصاًکوامی نورو که مال خودش بوده!

۳:هاک ماث لباس جدیدی داره !

۴:لوکا،کاگامی،کلویی،درفصل۴اکومایزمیشن ولی یه شخصیت قوی تری دارن

۵:مرینت یاهمون لیدی باگ میره صفردوردنیاتاکوامی های گمشده روپیداکنه وقوانینی که باید یه نگهبان مجزه گر داشته باشه روبفهمه 


این خبرا واقعیت دارند لطفاً به اونایی که علاقه دارند بگین

باییی تاهاییییییی

ابراقهرمان های جدید لندنی(v)


هلو گایز


عکس این دوتا قهرمان جدید رو آوردم


بنگرید:

 


باحالنا




خب فکر کنم این دوتا دوستن و یکیشون از یه جای دیگه به شهر یکی دیگه شون اومده و تو فرودگاه همدیگه رو دیدن




چه جالبه



بعله دیگه همونطور که بهتون گفتم قراره مرینت به جاهای زیادی سفر کنه که یکیش لندنه و تو اونجا قراره با این قهرمانا آشنا بشن



خب دوستان هر درخواستی داشتید بگید چون من واقعا نمیدونم از چی پست بزارم


پوک شدم



حالا وللش 


بای



چند تا عکس باحال و چند تا کمیک یه صفحه ای آوردم(z)

خب دیدم خیلی وقته پست نزاشتم برای همین کلی اینترنتو گشتم تا عکسایی رو پیدا کنم که هم قشنگ باشن هم خنده دار . 

که البته موفق هم بودم 

خب برین سراغ عکسا................


اگه توضیحات ینگ و یانگ رو خونده باشید میدونید که منظور این چیه



تو فصل اول فاصله خیلی کمه

توی فصل دوم بیشتر 

و توی فصل 3 به بیشترین حد خودش میرسه

واقعا ناراحت کنندست



به اینجور عکسا می گن تشابه رفتاری



اینم از بستنی محبوب آدرین



کوامی هامون خوابشون می آد



ابر شرورا دورشون کردن 



انواع کیت کات با سبک گربه سیاه



اینم از فکر بانیکس وقتی می خواست جواب کت نوارو بده



این یکی مال آدرینم داشت گفتم اینم بزارم



تشابه رفتاری تا چه حد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



پدر و پسر عین همن



بگین لیدیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی




خیلی از قیافش خوشم می آد




وقتی پلگ گبریل رو آذیت می کنه............کاملا منطقیه.....خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ





دستا بالا یک دو سه ..............حالا پا ها یک دو سه ..........دمتو آزاد کن یک دو سه

یه شکار لحظه عالی




یه مجموعه چشم............قشنگن ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1




وقتی ارباب شرارت مثل بچه آدم مشکلشو برای ابر قهرمانا توضیح میده . 




چشمارو برم 

جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان







خب دوستای خوبم امیدوارم از عکسا لذت برده باشید 

من میرم به بقیه کارام برسم 
مخصوصا الان که دارم ربان فرانسه یاد میگیرم (خیلی سخت و زمان بره)

منتظر نظراتتون هستم بای

عکس های کمیاب و والپیپر (از فصل جدید هم هست)(v)



هلو گایز


خوبین؟



راستش تازگیا عقلم واقعا نمیرسه چی بزارم ماشالا تو تبلت منم که 1000 تا عکس از میراکلس هست پس اونا رو میزارم

اوه اوه   الان حتما دارید میگید رمانمو بزارم اما باید واسش خیلی وقت بزارم مخصوصا اینکه پارت ویژه ست

آخه میدونید خودم پی بردم که رمان نویسیم خوب نیست و صحنه ها رو افتضاح توصیف میکنم   پس باید یکم دیر بدم تا خوب و با کیفیت باشه

فوش نده خودتی


خب بریم سراغ عکس ها


اول از همه واسه فصل جدید


راستی اگه بازم کسی بخواد گیر بده که این فتوشاپه فلانه بساره اعصابم خورد میشه

آقا دیگه عکسی که خود جرمی داره میگه قطعیه فتوشاپ نیستش که


اینم یه عکس دیگه از قهرمان جدید


بله بله   لیدی دراگون



اینم یه عکس دیگه از اون قهرمانای لندنی


اون دوتایی که قبلا هم گفته بودما   لباساشون حالت کاراگاهی داره و رنگ مال یکیشون صورتی و اون یکی آبیه


خب حتما میگید تو این عکس هیچی معلوم نیست اما اگه کامنت بدید میخوام عکس و... هم از اونا بزارم



و اینک... هیچی

شوخی کردم


اینو توماس تو پیجش گذاشته بود   زیرش به انگلیسی نوشته بود: یه هدیه برای قرنطینه    حدس بزنید کیه


میگم واقعا معلومه مرینته اما مثل اینکه اون نیست


آها فهمیدم    ببینید گفته بودم قراره بریجیت که کازین مرینته تو یه قسمت که به احتمال زیاد ویژه ست حضور داشته باشه و احتمالا قراره شرور بشه    شاید اونه که شرور شده   راستی کازین به معنی دختر دایی ، پسر عمو ، پسر خاله و... هستش   ایشالا منظورمو فهمیدید دیگه؟   خو بسه دیگه زیاد زر زدم   به احتمال زیاد دخترخاله ی مرینته و از اونجایی که تو این عکس دختره خیلی شبیه مریه شاید بریجیت باشه


بازم میگم لطفا نگید فتوشاپه و اینجور چیزا   خود توماس گذاشته به من چه   البته از اونا بعید نیست بازم ما رو سر کار بزارن




اینم یه والپیپر خوشمل   


و یه والپیپر خفن دیگه


واو!   خیلی قشنگه



این سه تا والپیپر رو یکی از دوستام واسم فرستاد   قشنگ بودن گفتم بزارمشون 


و اینکه کپی از همه ی عکس ها ممنوعه خیلی کمیابن




آخی    کت نوار قربونت برم

لیدی باگو رو ببینید چه ناراحته




ژوووون!  مریکت زیر بارون


فقط لطفا نگید بد آموزی داره و اینا

   چون  خیلی هم قشنگه



و اینم یه عکس کمیاب و باحال دیگه

آنتی باگ و کت بلنس



خب تموم شدن


کپی %100 ممنوع



راستی اگه از سبک آخرین عکس خوشتون اومده بگید  بازم پیدا میکنم میزارم



اگه از این واپیپرا و اینا استفاده کردی یه کامنت بده بگو دل منم شاد بشه



نظر یادت نره



گود بای





رمان یک ابر کپی کار پارت 26 (قسمت آخر)(z)

 بله دیگه هر داستانی یه شروع داره و یه پایان . الان هم روز پایان فصل اول رمان یک ابر کپی کاره . 

در ضمن من برای نوشتن  فصل بعد نیاز به هدف درست و انگیزه مناسب دارم . وقتی هر دو رو به دست آوزدم براتون نوشتن رو شروع می کنم . 

خب بریم سر اصل مطلب....................


ملکه : امشب همه شما در بالای برج ایفل میهمان من خواهید بود . برای هرکدام از شما یک آرزو برآورده خواهم کرد .

دلین : هر چی باشه؟

ملکه : هر چی باشه .  راستی؟ دختر کفشدوزکی و گربه سیاه امشب قراره هویت همدیگه رو بفهمن ها ؟ امیدوارم پیشی کوچولومون تا شب زنده بمونه .

همه با خنده از یکدیگر جدا شدند . بی خبر از اتفاقاتی که پس این نسیم آرامش بخش در حال به وجود آمدن بود .

 

مأموران پلیس بی معطلی لایلا و فیلیکس را دستگیر کردند . این خواست همه مردم پاریس بود . آنها برای همیشه در 



ادامه مطلب ...

چند تا عکس جدید (درباره ی حضور داشتن مجستیا تو میراکلس نیویورک)(v)


سلاااام



ببخشید کم فعالیت بودم تازگیا گشادیم میگیره پست بزارم


البته اگه شما درخواستاتون رو بگید راحت تر اینکارو میکنم



خب حالا بریم سراغ شخصیت مجستیا (Majestia) که قراره تو قسمت ویژه ی نیویورک حضور داشته باشه


حتما بعضی از شماها اون شخصیت رو تو فیلمی چیزی دیدید


ببینید اینو توماس آستروک هم تایید کرده


و اینکه یه آثری از مجستیا تا الان هم تو میراکلس بوده  مثلا عکسش که تو قسمت اول آلیا به مرینت نشون داد




خب حالا یه چیز دیگه


یادتونه تو قسمت 12 فصل3 بانیکس چند تا از شرورای آینده رو نام برد؟


گفتیم که یکیشون خواهرهای دوقلوی آلیا هستن که قراره در آینده شرور بشن اما دو نفر دیگه میمونه


یکی از اون دو نفر دیگه مجستیا هستش که قراره شرور بشه 



مدل موهاش و لباسش و... هم شبیهه نه؟



حالا زوم کنید...





اما نفر سوم معلوم نیست کیه


عکسش:



بعله دیگه



راستی یه عکس دیگه هم از لیدی باگ و کت نوار فضایی منتشر شده     گفتم بزارمش



واو!


فقط قیافشون کامل نیست



فعلا من زحمتو کم میکنم


خخخخ


بای





رمان یک ابر کپی کار پارت 25(z)

با پارت غمگین داستان اومدم . این پارت از اون پارتای خیلی احساسیه ولی خب امیدوارم گریتون در نیاد . 



با دادی که پدر سر دو نو جوان ترسیده کشید هر دو در جا سیخ شدند .

پدر در درگاه ظاهر شد . لبخندی به ساشا زد و نگاهی ترسناک به شارل کرد و نگاهی که تا بحال به دختر زیبا و مهربانش نکرده بود . ولی حالا او این دختر را مسئول گم کردن فرزندش میدانست .

هارل (پدر) : بشینید باهاتون حرف دارم . ساشا تو کنار من و شارل تو روی مبل روبه روی من بشین .

هر دو با تعجب و ترس نشستند . هارل نفسی عمیق کشید و شروع به گفتن داستان زندگیش کرد : در تمام سال ها فکر می کردم مُردی همراه مادرت . میبینم دوستم خوب غرورتو خریده 





ادامه مطلب ...

کی دلش گفتگوی آنلاین می خواد؟(z)

سلام میراکلسی ها !!!!!


من جدیدا گفتینوم ر. فعال کردم . اگه کسی دوست داشت با من در تماس باشه ، سوال کنه یا انتقاد کنه می تونه از این هم استفاده کنه . 


goftino.com/c/d9Bp44 


لینک رو توی یه صفحه دیگه کپی کنید تا بیاید پیش من . 


امیدوارم بتونید ازش استفاده کنید . فعلا خیلی توی نصبش وارد نیستم . شایدم توی بلاگ اسکای بالا نیاد . حالا تا ببینیم چی میشه .


منتظرتونم بای

رمان یک ابر کپی کار پارت 24(z)

سلام دوستای میراکلسی !!!!! امروز پارت 24 رو براتون آوردم ! این  پارت بیشتر جنبه کمّی داره !!! یعنی داخلش نسبت عشق کفشدوزک و گربه سیاه رو داخلش توضیح دادم و آماده سازی برای اتفاق وحشتناکی که قراره برای شارل و ساشا بیفته . 

این پارت رو به هیچ وجه از دست ندید . 






از زبان مرینت : دو روز از رفتن ساشا به خونه شارل اینا می گذشت . شارل حسابی با ساشا جور شده بود . به پدرش گفته بود ساشا رو به عنوان یه دوست هم سنش توی خونه بپذیره . حالا فقط خدا میدونه شارل با چه دوز و کلکی پدرشو  پر کرده که به ساشا اعتماد صد در صد پیدا کرده . دیگه شارل همه جا با ساشا میره ولی شارل به ساشا گفته از دوست پسر و اینا بدش میاد و به هیچ وجه حاضر نیست این خواستشو بپذیره ولی باهاش دوست می مونه .

(امیدوارم متوجه قضیه باشید . . توی خارج از کشور اسلامی دوستی دختر و پسر یه رسمه نامزدیه . یعنی دیگه پسری نباید برای ازدواج دست روی اون دختر بزاره تا وقتی که دوست پسر داره برای همین نینو به خونه آلیا اینا دعوت بود تا خوانوادش اونو ببینن )

                                                                            بگذریم .

رابطه من با گربه سیاه خیلی بهتر از قبل شده . درسته من خیلی بروز نمیدم تا به روابط کاریمون لطمه وارد نشه ولی واقعا حسش توی قلبم ریشه کرده . نمی دونم برای چی به وجود اومده شاید به خاطر اینکه تنهام یا شایدم............... واقعا خودشو دوست دارم . ولی خدایی خیلی باحال بود همه روی آدرین دست می زارن مثل : کلویی ، لایلا  ،  کاگامی  ،   ولی اون روز گربه سیاه بهش حسودی کرد . خخخخخخخخخخخخخخ

ولی از هرچی بگذرم از فدا کاری هاش نمی تونم بگذرم . من اون رو بهترین دوستم می دونم مثل رابطه ساشا  و شارل .

سابین : دخترم یکی از همکلاسی هات اومده دنبالت .

وا!!!!!!!!!!!!!!! یعنی کی می تونه باشه؟

داشتم فکر می کردم که یهو پس گردنی خوردم . با چشای ور قلمبیده برگشتم عقب که یهو چشمای طلایی شارل درست رو به روی چشمام ظاهر شد .  یه صدای عجیب از خودم در آوردم و از روی صندلی پرت شدپایین .

شارل همونجور که می خندید تیکی رو صدا میزد : تیکی ! تیکی بیا بیرون . منم ملکه کوامی ها

رفتم جلو دهنشو گرفتم : هییییییییییییسسسسسسسسسسس !!!!!!!!!!!! الان مامانم میاد سوال پیچم می کنه .

دستمو پس زد و تیکی رو توی دست گرفت : نترس مامامی و ددی گرام دارن کیک می پزن . توی نونوایی تونن . میگم مری جونم !!!! چند تا ماکارون و کیک بیسکوییت نون خلاصه هر چی دارین توی نونوایی تون می پزین بده می خوام ازتون یه عالمه خرید کنم .

تیکی : فقط برای خرید اومدی؟

شارل برایش کمی جادوی قوت ریخت : نخیر اومدم تیکی جونمو هم ببینم . تیکی هم سریع شروع به خوردن پودر های جادویی کرد .

با شارل رفتیم طبقه پایین . از هر چیزی که بابام می گفت یه بسته براش آماده کردیم .

همونطور که بابان حساب می کرد ازش پرسیدم : راستی شارل جون !!!! نگفتی چه خبره؟

شارل هیجان زده گفت : بابام از ساشا خیلی خوشش اومده گفت برین امشب کلی خوراکی بخرین تا با هم فیلم نگاه کنیم . خیلی عجیبه . بابام از موقعی که ساشا اومده یه طور عجیبی شده مدام ازش سوالای عجیب غریب می پرسه . یه حسی بهم میگه قرار اتفاقای باحالی بیفته .

باخوشحالی گفت : شابد باورت نشه ولی من دلشوره دارم !!!!!!!!!!!!

این چرا اینجوریه؟    با تمام عقلی که خدا بهم داده می تونم تشخیص بدم که شارل یه موجود عادی نیست . آخه کدوم آدمی وقتی دلشوره داره خوشحاله .

شارل : من !!!!

-: چی ؟

شارل : گفتی کی وقتی دلشوره داره خوشحاله منم جوابتو دادم .          و یه لبخند گنده نشوند رو دهنش . جوری که دندونای ردیفو خوشگلش نمایان شد .

بابا : بفرمایید !!!!! اینم از سفارشاتون . امبدوارم از طعمشون هم راضی باشین .

شارل با شیرین زبونی گفت : بابای مرینت هر چی درست کنه خوشمزه میشه .

بابا : چطور

بشارل هم با طعنه زدن به من گفت : از خوش شانسیشه که دختر به این خوبی داره .

نامرد . داشت نا محسوس می گفت من دختر کفشدوزکیم .

بابا : خب خودت می تونی اینا رو ببری دیگه ؟

شارل با قلدری کیسه رو برداشت . اولش براش سنگین بود ولی بعد اوردش بالا .

اگه نمی دونستم جادو داره حتما مثل بابا تعجب می کردم .

بابا : ببینم دوستت مسلبقات وزنه برداری شرکت می کرده ؟

با حرف بابا خنده ای کردم و گفتم : نمی دونم فکر کنم

 

 

 

 

از زبان شارل :

چقدر سنگین بودن . خوبه جادو داشتم و گرنه تا بردنشون و دادنشون به بادیگارد خودمو ساشا باید صد بار می مردم و زنده می شدم .

ساشا توی ماشین نشسته بود و با دستاش سرشو پوشونده بود .

دستمو روی شونش گذاشتم : ساشا چیزی شده ؟

برگشت سمتم . خدایا چرا چشماش اینجوری شده ؟

-: حالت خوبه ؟ میخ وای زود تر بریم خونه . گردش باشه واسه بعد . هری !!!!!!!!

هری : بله خانم ؟

-: برو خونه . ساشا حالش خوب نیست .

راه افتادیم سمت خونه . ساشا حتی یه کلمه هم حرف نمیزد . می ترسیدم بهش نزدیک بشم و کلافش کنم . همیشه از اینکه طرفم از دستم ناراحت بشه بدم می اومد .

رفت توی اتاقش و لی وقتی داشتم از کنار اتاقش رد می شدم که برم دستم و گرفت : شارل بعدا حرف میزنیم . منو ببخش حالم خوب نیست .

لبخند اطمینان بخشی زدم و به سمت اتاقم رفتم تا برای امشب که قرار بود بیدار بمونم استراحت کافی داشته باشم .

 

 

 

 

ساشا :   پاشو !!!!! خانم خانما پاشو کوچولو . می خوای کمکت کنم ؟

-: بزار بخوابم . مگه در قفل نبود؟ خیر سرت خوبه همون اول گفتم از قدرتات درست استفاده کن . برو بزار کپه مو بزارم .

ساشا خنده ای کرد : نه !!!!!!! مثل اینکه اون فیلم ایرانیه خیلی روت تأثیر کذاشته .

یهو دیدم رو هوام : ساشا منو بزار زمین همین الان !!!

فکر کنم اونقدر تحکم تو صدام بود که ولم کنه . ولی دیدم دارم سقوط می کنم .

لحضه آخر خودمو شناور کردم و با خشم به طرف ساشا برگشتم : مگه عقل تو کلت نیست ؟

یهو نیششو بست و سرشو انداخت پایین .

-: حالا نمی خواد ادای آدمای ناراحتو در بیاری که تو این مورد کاملا مثل خودمی .

سرشو بلند کرد : بابت بعد از ظهر متأسفم . راستش یه رؤیای واضح دیدم که گفتنش عواقب خوبی نداره . . ببخشید .

روی زمین فرود اومدم : تو آدم بشو نیستی نه؟ الا باید قیافتو اونجوری بکنی که من دلم به رحم بیا د ؟ بابا بخشیدمت که منو پرت کردی پایین . و به سمت سرویس بهداشتی اتاقم رفتم : تو هم برو برای امشب آماده شو . بابام بد جوری ازت خوشش اومده . برو بدرخش .

درو هم بستم و پشتمو بهش کردم .

دوست نداشتم و ندارم که اشتباهات کسی رو به روش بیارم . حتی وقتی خدمتکارا هم خرابکاری می کنن با مسخره بازی ذهنشونو منحرف می کنم .      برای همینه همه کادر خدمتکارا تا منو میبینن شروع می کنن به خوشحالی و باهام راحتن .

امان از دست این خدمتکارای چموش .

موهامو دوگوشی بالا بستم روی فرق سرم (منظورم مدل باتر فلای گرله) . گیسشون کردم و با جادو همشو محکم کردم .

رفتم و خدمتکارا رو صدا کردم تا خوراکی ها رو بیارن .

وقتی همه چیز چیده شد ساشا هم اومد . داشت یه کوکی ور می داشت که زدم رو دستش و خودم یکی ورداشتم : خانما مقدمن .

خندید و یکی دیگه رو برداشت چشم گردوند : پدرتون کجان ؟

هون طور که لم می دادم به مبل گفتم : خدمتکارا گفتن تماس گرفته گفته ساعت ده میاد ولی با شناختی که من از وقت شناسی پدرم برای خونه اومدن دارم احتمالا چهلو پنج دقیقه تأخیر داره .

ساشا : بابا روانشناس !!!!!!!!!!

جوابشو ندادم . یه نگاه به خدمتکارا کردم : می تونید برید منو ساشا تنها فیلمو میبینیم دیگه ...

همه که رفتن یه نگاه به دورو بر انداختم و بعد با استفاده از جادو برای خودم کلی شیرینی و نون و اینا ریختم تو بشقاب و گذاشتم روی پام و شروع کردم به خوردن : ببین ساشا من امروز یه حس عجیبی بهم میگه قراره اتفاقای باحالی بیفته . امیدوارم آمادگی ضد حالای بابام رو داشته باشی . بابا همیشه یه چیزی بهت میگه که توی شک بزارتت . به خدا نمی دونم چه خبره ولی دلم میگه اتفاقای عجیبی تو راهه .

یهو از دهنم پرید : دوست داری داداش من باشی ؟ بابام بابای هردو تامون باشه؟ من حس عجیبی به تو دارم . می خوام بابام رو راضی کنم که تو هم عضوی از خانواده ما باشی . من همیشه حس خواهرانه خواصی به تو داشتم . از همون اول که دیدمت .

ساشا : خب منم یه همچین حسی رو نسبت به تو دارم . رؤیامم یه چیزی در همین مورد بود .

داشتیم حرف میزدیم که بابا از دور داد کشید : ساشا !!!!!!!! شارل . هر دوتاتون توی پذیرایی !!! حالا . 





به نظرتون چه طور بود؟

فکر می کنید پدر شارل با ساشا و دخترش چی کار داره؟

منتظر جواباتون توی نظرات هستم . 

بوس بای فعلا 

چند تا عکس و کمیک(v)


هلو


امروز چند تا والپیپر و عکس آوردم که بعضی هاش کمیاب بعضی هاش خنده دار و... هستن


بریم ببینیم


معجزه گر کفشدوزک       ساخته شده تو دنیای واقعی


معجزه گر گربه ی سیاه      ساخته شده در دنیای واقعی




حالا بریم سراغ این دوتا عکس باحال   البته همون کمیک خودمون دیگه 


خخخخ    گرفتین چیه؟

سمت راستیه که لیدی باگه  سمت چپیه کلوئی با لباس لیدی باگه که تو قسمت بلبل ترسناک بود 

بعد بالای عکس کلویی نوشته ساخته شده در چین    یعنی اینکه اصل نیست دیگه 

بالای عکس لیدی باگ هم نوشته اورجینال 

این دوتا بر علیه همدیگه 



اه اه اه  مری با کت مهربون باش     بدبخت عاشقته    بعد تو هم اینجوری

(تو اولین عکس کت نوار حرف میزنه و تو دومی و سومی مرینت جوابشو میده)



اینم یه والپیپر آدرینتی عاشقانه



وای خدا   چقدر کیوتن این دوتا



خب تموم شدن


اگه درخواستی داشتید یا عکس مدل خاصی میخواستید بگید بزارم



باگ اوت





رمان یک ابر کپی کار پارت 23(z)

 فکر کنم از دستم ناراحتید که نظر نمیدید . شاید با یه پارت اضافی منو ببخشید 



به مرینت نگاه کردم . اون هم چیزی نمی دونست .

مرینت : توی مدرسه اون فقط تو رو میشناسه . یادت باشه من و گربه سیاه رو بهش معرفی نکنی . البته گربه سیاه رو که فکر نکنم اصلا ببینه . اون که این مدرسه درس نمی خونه .

و سرش رو تکان داد و خانم بوسیه درسشو شروع کرد .

دوست داشتم ببینم چرا ساشا اومده اینجا ولی درسم واجب تر بود .

-: مرینت !!!!! از چند هفته دیگه امتحانای نهایی شروع میشه چی کار کنیم؟

مرینت : تو که جادو داری کارت راحته منو گربه سیاه باید یه فکری برای خودمون بکنیم .

همون موقع خانم بوسیه گفت : بچه ها فردا یه امتحان کتبی از فصل چهار داریم . لطفا خوب بخونید که نمرش روی امتحان اصلیتون تأثیر به  خصوصی داره . 






ادامه مطلب ...

رمان یک ابر کپی کار پارت 22(z)

 بدون معطلی پارت 22 برو بخونش



ساشا : فکر کنی ؟ یعنی انقدر از من بدت میاد که برای یه امر به این مهمی منو اذیت می کنی ؟

شارل با تعجبی که از رفتار ساشا نشأت می گرفت به او خیره شد : چی داری می گی ؟ فکر کردی ساخت یه کوامی انقدر راحته که دست کنم تو جیبم و بگم بیا اینم کوامیت؟ چرا فکر می کنی من به خاطر اینکه ازت بدم میاد دارم می گم باید فکر کنم؟ من از تو بدم نمیاد که ؟ تو چرا انقدر حساسیت نشون میدی ساشا؟

ساشا از حرفش پشیمان شد : ببخشید من باید تنها باشم .

شارل با عصبانیت غرید : نمیشه با این ناراحتیت تنها باشی . آکومایی می شی بد بختمون می کنی .

نفس عمیقی کشید تا آرام شود .

با لبخند رو به کت نواری و لیدی باگی کرد که با تعجب به دعوای آن دو نگاه می کردند و از ترس جنگ جادوییشان دست همدیگر را گرفته بودند . 





ادامه مطلب ...

وب کی پاپ و بلک پینکم(v)


هلو گایز


من چند وقت پیش یه وب زدم که توش همه چی از کی پاپ مخصوصا بلک پینک میزارم


خوشحال میشم بهش سر بزنید   برای کی پاپرها و بلینکا خیلی خوبه


برای ورود به این وبم روی لینک زیر کلیک کن

http://blackpink-kpop.blogfa.com/



عکس و شخصیت های جدید(v)


 سلام دوستان


این عکس شخصیت های جدیدی که گفته بودم که اینکه کی هستن هنوز دقیقا معلوم نیست



خب اینا شخصیت ها بودن ولی این پایینی تئوری هایی که کی میتونن باشن




ببینید اون وسطیه عکسش فقط توی کمیک میراکلسی بوده و از اونجا برداشتن و این دختره که سمت چپه یه عکس دیگه هم ازش دارم که... متاسفانه از شانس افتضاحم نمیتونم الان پیداش کنم




اینم حتما حدس میزنید که یه پوستر دیگه برای قسمت ویژه ی نیویورک باشه اما فکر کنم نیست 

چون اونجا روی لیدی باگ نوشته ادیت شده توسط...... یعنی اینکه خود جرمی و توماس و... اینو منتشر نکردن و فقط ادیته


کاری داشتید بگید


فعلا بای

رمان یک ابر کپی کار پارت 21(z)

با عرض پوزش . اومدم با پارت 21 داستانم . امیدوارم منو به خاطر وقت نشناسیم ببخشید . به محض اینکه اینترنتم وصل شد اومدم تا براتون پارت بزارت . صبور باشید و از این قسمت داستان نهایت لذت رو ببرید





استاد داشت پسر را بررسی می کرد . کت با زنگوله اش ور میرفت ، لیدی با تعجب به شارلی نگاه می کرد که با یورا، کومی اش بازی می کرد و کاملا بی توجه به موضوع اصلی یعنی پسر جوان بود .

رفتار شارل عجیب بود سابقه نداشت از موضوع اصلی بحث های جادویی فاصله بگیرد . اما فقط خود شارل دلیل بی توجهی های خودش را می دانست . او از به کسی خیره شدن بدش می امد .

استاد : خب من از انتخاب خودم راضی ام . کسی دوست داره این پسر رو متوجه اتفاقات اخیر بکنه با نه؟

شارل یورا را روی دستانش فرود اورد : فکر کنم اول از معرفی شروع کنیم بهتر باشه . (به خودش اشاره کرد) من شارل ملکه کوامی ها و طرف اول ساخت معجزه آسا ها هستم . (یورا را بالا آورد) این هم یورا ، کوامی ملکست . من با استفاده از یورا و این تاج به ملکه آترنا تبدیل می شم . 

ادامه مطلب ...

رمان یک ابر کپی کار پارت 20(z)

  

 ببخشید نتونستم صبر کنم . خیلی دوست داشتم زود تر بزارمش برای خوندن . 

برو ادامه مطلب ادامه داستان رو بخون و کیف کن :


کت : خب ملکه آترِنا نقشت چیه ؟

شارل با لبخندی شیطانی گقت : اینه

استاد هم به جمع آنها پیوست تا از نقشه زیرکانه این ملکه جوان با خبر شود .

ملکه : ببینید من به بهانه ارتقاء آنها معجزه گر هاشون رو ازشون میگیرم و به استاد چنگ میدم و استاد چنگ هم جادوی افشای هویت رو روی جواهرات اجرا می کنه . من قبلا کوامی هارو به این حالت مجهز کردم .

استاد با ناراحتی میان حرف شارل پررید : این امکان وجود نداره . 

ادامه مطلب ...

شخصیت و آکوماتایز جدید(v)


خب سلام گایز


عکس یه شخصیت جدید رو آوردم به نام ریتم که قراره شرور هم بشه



ریتم یه آدم واقعیه با جرمی آشناست و جرمی هم تصمیم گرفته اونو بیاره جزو شخصیت های داستان



اینم عکس وقتی که شرور میشه:



جالبه!



بای بای



لیدی باگ و کت نوار فضایی(v)


های گایز


یه عکس از لیدی باگ و کت نوار فضایی آوردم که خود میرلکلس اینترنشنال منتشر کرده


خیلی غیر عادیه اما مثل اینکه واقعیه



نظر شما چیه؟


فعلا

سلامی گرم به دوستانی که این مجموعه فیلم رو ندیدن(z)

 راستش من به محض این که به وجود این فیلما پی بردم پا شدم و نشستم پشت لپ تاپ . 

نمی دونید چه قدر هیجان گرفتم . 

یه مجموعه فیلم اومده که داخل اون شرکت فیلم سازی نت فیلیکس با زگ تون همکاری کرده و این مجموعه رو ساخته . 

یه مجموعه در بازه نت فیلیکس که شخصیت ها به صورت نیمه انیمه هستن (اسم دقیقشو نمی دونم )

حالا میزارم تا ببینید . 

خدایی کیفیتاشونم گوش فلکو کر می کنه . به جون تو پ

https://www.namasha.com/v/FvbBMGdg

قسمت اول




https://www.namasha.com/v/yf6eZKaN

نمیدونم این یکی قسمت چندمه ولی اون قسمت اول بود




https://www.namasha.com/v/RW9wtysl

به به 




https://www.namasha.com/v/MPgLCxZ4

هیچی ندارم بگم . تعریفام ته کشید





https://www.namasha.com/v/Z4juIN7W

راستی اینم هست خیلی با حاله در مورد لیدی باگ و کت نوار مسخره بازی در میاره . 





در ضمن اینم بگم که همه به زبان انگلیسی هستن . خودمم یکمیشو نمی تونم بفهمم ولی زبان خارجه رو به هر چیزی ترجیح میدم . 

امید وارم لذت ببرید . بوس بای

رمان قلب شیشه ای (پارت8)(v)


سلام دوستان


کامنت یادتون نره


بزن ادامه


 

ادامه مطلب ...

یه کشف منطقی(z)

 یه تبدیل از مرینت به لیدی باگ هست که جدید اومده؟

 با ینم 

https://www.namasha.com/v/MDzzflws




اگه دقت کنید میبینید که این مرینت نیست . این تبدیل سه بعدیه میراکلس انیمست . همون بریجیته .  اگه به شلوارش دقت  کنید میبینید که همون شلوارک  بیریجیت هستش . 

غیر از این موضوع مشابه بودن روش تبدیلشونه .  که اگه دقت کنید با فیام انیمه ای که تو پست قبل گذاشته بودم مطابقت داره . 

امیدوارم دلیلام و تئوریم درست بوده باشه . شما هم اگه چیز دیگه ای بود یا نظرتون با من فرق می کرد حتما بهم بگین . (توی نظرات)

بوس بوس بای بای 

رمان یک ابر کپی کار پارت 19(z)

 باپارت آخریکه نوشتم اومدم . خدایی راست میگن داستان خوب باشه می خورنش ها !!!!!

پارت که تموم شد هیچ . نصف نظرات لیست هم مال رمان منه . 

راستی هستی جون بازدید کننده جدید ما هستن که نظرشون منو واقعا هیجان زده کرد . البته می دونم که اغراق کردن ولی کیف کردم و انرژی گرفتم . 

معطلتون نمی کنم . برید ادامه مطلب که یه قسمت جدید از زندگی این سه نوجوان قهرمان رو بخونید و از نزدیک  لمس کنید . 

            (با اجازه  صحنه های قشنگ قشنگم داره ) 



 

ادامه مطلب ...

سلام (z)

 من دوست دارم فتو شاپ کار کنم . ادیت بسازم و.... 

ولی نمیدونم چی درست کنم . میشه به من ایده بدین؟

خواهش . اگه تونستم خوب درستش کنم براتون میفرستمش تا ببینیدش . 

یه چند تا ایده بدین که منم مشغول باشم . 


جان من بگین من چه فتو شاپ کنم . یه ذره سرگرم شم از ناراحتی هم در بیام . 


راستی دوستان یه خواهش کوچولو : اکثر کسایی که میان  نظر میدن رو من و نویسنده ها میشناسیم  . اگه جدیدا وارد وبلاگ شدید و می خواید نظر بدید ، اگه قراره بمونید و فعال باشید توی وب لطفا برای بار اول و دوم خودتون رو معرفی کنید که من دوستای میراکلسیم رو بهتر بشناسم . 

قربان شما تا بعد 

میراکلس انیمه(z)

بالاخره پس از تلاش های اینترنت خور ، بنده توانستم میراکلس انیمه ای پیدا کنم که بیشتر از همه کلیپ های انیمه سکانس داره . میشه گفت از همه کاملتره . 




خیلی خوشحالم که بهترینشو تونستم پیدا کنم . امیدوارم ندیده باشیدش تا الان از دیدنش نهایت لذت رو ببرید . 

https://www.namasha.com/v/8nyCl7iH


همونطور که قبلا هم گفتم اگه با لینک می خواید برید کپیش کنید و  این تصویر هم فکر نکنم کار خاصی انجام بده فقط شما می دونید که می خواید کجا برید . 




خب نظر بدید تا بدونم آپلود و غیره کار های مربوطه درست طی شده یا نه . 

بای بای تا بعد 

معنی آهنگ تیتراژ میراکلس(z)

 سلام  . امیدوارم با خبر هیجان انگیزی که وانیا جون داد خوابتون برده باشه .  


میدونم معنی کردنش کاری نداره . چون این متن انگلیسی خالصه ترجمش کاری نداره ولی بعضب اوقات خیلی قواعدی ترجمه می کنه که از خوندنش اون لذت واقعی رو نمی برید . پس ترجمه با گوگل / معنی با من 


متن تیتراژ کامل میراکلس(z)

 با سلام . راستش نمی خواستم پارت بزارم . به خاطر اتفاقی که دیروز برای خودم و دوستم افتاده بود حال هیچکاری رو نداشتم ولی خبر وانیا جون رو که شنیدم حالم خیلی بهتر شد . گفتم یه حالی هم به شما بدم . حال من بده چرا دوستام رو ناراحت کنم .  پس برید آهنگ رو بنویسید و هنگام پخشش باهاش به صورت کامل همخونی کنید . من که عاشق همخونی آهنگ میراکلس با متن هستم . 



in the day time Im marinette 

 just a normal girl with a normal life! 

but there`s something about me that

no one knows yet cause I have a secret


I live life . thats full of  fun

It keeps me sharp and on the run

when  evil comes , I find a way 

ti use my force and save the day 

                              oh    oh    oh                   

lifes got me spinning `round

                              oh    oh    oh                   

my feet are off the ground 

                              oh    oh    oh                   

and when the sun goes down 

you better hang around


its lady bug          jumping above

the power is on . when things go wrong

its lady bug          the lucky charm 

the magic is on . always so strong 


they look at me and think  Im cool 

Im cat noir . at night Im rule

my ring is charged with energy 

my claws are out  .  just  watch and see

                              oh    oh    oh                   

oh .  no you`ll never know 

                              oh    oh    oh                   

my force will only grow 

                              oh    oh    oh                   

and when the moon is out you better hang around


its lady bug          jumping above

the power is on . when things go wrong

its lady bug          the lucky charm 

the magic is on . always so strong 


another day . Im at school 

I think about him .  his so cool 

he looks at me . I look a way 

but does he see me anyway 

                              oh    oh    oh                   

my feet are off the ground 

                              oh    oh    oh                   

and when the sun goes down thats when I become

miraculous          simply the best

up to the test . when things go wrong 

miraculous          the luckiest

the power of love always so strong


Im a cat . just chilling out 

but in the night shes all I think about 

I feel so strong when shes around

she picks me up when Im down 

                              oh    oh    oh                   

oh .  no you`ll never know 

                              oh    oh    oh                   

my love can only grow

                              oh    oh    oh                   

and when I see her smile . thats when she become


miraculous          simply the best

up to the test . when things go wrong 

miraculous          the luckiest

the power of love always so strong


its lady bug          jumping above

the power is on . when things go wrong

its lady bug          the lucky charm 

the magic is on . always so strong 


its lady bug          jumping above

the power is on . when things go wrong

its lady bug          the lucky charm 

the magic is on . always so strong 





امیدوارم غلط های املایی نداشته باشه چون اصلا نمیتونم ایراداتشو بگیرم .  شب خوش و خدانگهدار . 

خبرای خوب؟ خوب؟ آره خوب(v)


سلام دوستان




امروز سه تا چیز میخوام بگم که درباره ی آخری توضیحات دارم



1. استودیو زگ تون باز شده و برای ساختن میراکلس شروع به کار کردن


2. دوبله کردن قسمت های جدید هم شروع شده


3. توماس آستروک از 22 June (همون 2 تیر خودمون) تو پیج اینستاش از عدد9 شمارش معکوس میزاره و هر روز یه عدد کم میشه    یعنی امروز اون عدد رو 1 هستش و فردا 0 میشه و عددی باقی نمیمونه    خب این یعنی فردا یه اتفاقی قراره بیفته   مثلا چه میدونم خیلی کم ممکنه یکی از قسمتای ویژه بیاد   فردا روز اول ماه جولای (به میلادی) هستش و با این ضد حال هایی که جرمی و توماس و میراکلس اینترنشنال به ما میزنن بعید نیست اون شمارش معکوس واسه شروع شدن ماه جدید باشه اما معلومه که اینطور نیست و اتفاق ویژه ای تو راهه   هر خبری که فهمیدم و چیزهایی که پیدا کردم رو براتون میزارم



خب... امیدوارم راضی بوده باشید


و اما... کامنت فراموش نشه


بای

رمان یک ابر کپی کار پارت 18(z)

بی معطلی برو ادامه مطلب  . این رمان آخرش خوشه




 

ادامه مطلب ...

رمان یک ابر کپی کار پارت 17(z)

سلام . یکی از دوستای میراکلسی  از من خواست تا پارت 17 رو بزارم . منم به محض این که وقتم آزاد شد گذاشتمش . 

بی معطلی برو ادامه مطلب





 

ادامه مطلب ...

رمان یک ابر کپی کار پارت 16(z)

سلام دوستان میراکلسی . براتون پارت 16ام رو آوردم ولی میگما پارت قبلی برای لیدی و کت صحنه خوبی درست کرده بودم . خدایی چرا کسی نظر نداد؟

انتظار داشتم لیست نظرات بترکه . 

ولی خب به هر حال مهم نیست . شاید کسی خوشش نیومده باشه . معطل نشید بیشتر از ابن . برید ادامه مطلا و ادامش رو بخونید .  




ادامه مطلب ...

عکس و استیکرهای قشنگ(v)


های گایز



عکس آوردم به درخواست بانوی معجزه   


البته به جز عکس خودم چند تا استیکر متحرک درست کردم که شاید خوشتون بیاد و اگه خواستید زش استفاده کنید


امیدوارم خوشتون بیاد چون سعی کردم بهترین ها رو بزارم



اول بریم سراغ چند تا عکس




عکس ابرقهرمانان




اینم قشنگ بود گفتم بزارم




خیلی کیوته




فقط میتونم بگم: اوه مای گاد



و حالا استیکرها



 

 

 

 

 

 

 




خب دوستان اینم از استیکرها


اگه دوست داشته باشید بازم میزارم   اگه هم سفارش داشتید با عکس دلخواه بگید



گودبای

رمان یک ابر کپی کار پارت15(z)

سلام ! با بهترین پارت رمانم به دیدنتو اومدم . بی مقدمه . برو بخونش که خیلی منتظر نظراتتون شدم . برررررررررو 

ادامه مطلب ...

ترجمه دلنوشته عشقولانه(z)

سلام به هم وبلاگی های گلم . با ترجمه اون متن عشقولانهه اومدم . 

راستی یادم رفت بهتون بگم که من اونهایی که بهشون می گم دلنوشته کار خودمه . یعنی خودم نوشتمشون . پس اگه خواستین کپی کنین با ذکر منبع اجازه این کارو دارین . 


خب بریم سراغ تر جمه ..........................



چه زیباست رنگ سبز چشمانش

در کادر سیاه و زیبای نقابش

چه کسی او را دوست ندارد ؟

جز کسی که معشوقه دارد

چه می خواهی که کم دارد؟

چه دیدی که دلت نمی خواهد؟

دلش برای تو می تپد

احساساتش همیشه حس می شود

برای که دلش را می شکنی؟

برای چه کسی قلبت را می تپانی؟

بشکن دیوار را

سد مقابلت را

هر چقدر که سخت باشد

چه راحت هم را پس می زنند

و یکدیگر را می خواهند

نقاب مشکل این ماجراست

پسشان بزنید همراه با لبخند

دیوار شکست

عشقت همان است؟

فکرش را هم نمی کردی

تو که دوستش نداشتی

حالا چه می خواهی به او بگویی؟

که خودت را دوست داشتم؟

یا چرا دوستت نداشتم؟

دیگر فکر نکن دست دست نکن

عمل کن که همین الانش هم دیر است

بچش طعم مورد علاقه ات را که یک بار ان را چشیدی ولی آن را نپذیرفتی


راستش یه موردی رو باید ذکر کنم . بعضی ها متن رو کپی و توی مترجم گوگل پیست کردن و ترجمه زشت و به درد نخور گوگل رو توی نظرات به من دادن و گفتن بفرما اینم ترجمه . 

باید بگم : خودم که شل نبودم از اول این کارو انجام می دادم . 

ولی حالا که فارسیشو گذاشتم فکر کنم متوجه بشن چقدر با ترجمه الکی که دادن فرق داره . 




تا بعد 

چند تا عکس با حال(z)

اینا رو حتما ببینید خیلی با حالن 




این شما و این پدر نمونه سال 

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خدایی باب خندست





نگا چجوری استتار استاد فو رو مسخره می کنن . خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ





از مدل عکسایی که وانیا جون قبلا گذاشته بود . من بازم پیدا کردم . گفتم شاید دوست داشته باشین بازم ازشون ببینید . 





یه کم زیادی مسخرن . قبول دارم 




بر عکس قبلیا خیلی خواستنیه  نه؟





عاشق این عکسم . خیلی جذبه لیدی باگ رو بالا برد برام 




عکسا تمام شد . نهایت لذت رو براتون آرزو می کنم . بای بای تا  بعد 

راستی می خوام  عکس های میراکلس انیمه رو هم بزارم . اگه خواستین بگین تا بزارم . منتظر نظراتتون هشستم . بگین می خواین یا نه . 

عکسایی که نباید باورشون کرد (چون فتو شاپن)(z)

 خب این که هویت یه عکس رو زیر سوال ببری خیلی حرفه ولی من این کارو میکنم  تا متوجه بشین چیزایی که در باره فصل 4 اومده تا چه اندازش دروغ یا الکیه و توهمه . 


خب بریم سراغ عکسا 



 این عکس فوق العاده زیبا فتو شاپه . دلیلم چیه ؟ واضحه

به تصویر پس زمینه دقت کنید : مال فیلم فروزن هستش . کاملا مشخصه با اون خدمت کار تپلش

مورد دوم : اونایی که فتو شاپ کار می کنن به راحتی می تونن اثر برش و لایه ها رو تشخیص بدن

مورد سوم : کاری که کت نوار داره می کنه توی فصل اول قسمت هوای توفانی انجام شده . این تصویر فتو شاپی بیش نیست

ولی خیلی خوشگله (مخصوصا لباس کت)



اگه دقت کنید اشکالات موهای لیدی باگ که به سمت مخالف شونه شده ، مدل مو های  کت نوار که خراب شده  و قسمت پایین کاستوم ها که خراب شده ، همه چیز رو مشخص می کنه . 



اگه فتو شاپ کار کرده باشید متوجه هستید که کلمه مخفف شده  PNG  یعنی چی . 

وقتی عکس رو آپلود کردم نوشت PNG . یعنی . عکسی که بعد از فتوشاپ می خواین سیو کنین باید PNGیش کنین تا درست بشه آپلودش کرد و ....

در ضمن این حرف منو باور ندارین یه دلیل دیگه هم دارم . 

بادتونه الکس شرور شده بود؟ و رز رو از زمان خارج کرد؟ این عکس مال اون بخشه 





خب اینم از کار امروز من  . امیدوارم از این که رو یاهاتون خراب شد ناراحت نشده باشین . راستش اوایل که می فهمیدم تصاویر فتوشاپن آرزو می کردم که کاش تو فتو شاپ فضولی نمی کردم . ولی حالا خیلی خوشحالم که فرق ها رو می فیمم . چون این طوری کسی نمی تونه منو گول بزنه . 

بای بای تا بعد 

چند تا عکس مرینت لیدی باگ که خیلی خوشگلن(z)

 می دونید . ممکنه شما اینا رو توی گوگل دیده باشی ولی مطمئنا دانلودشون نکردید . می خوام نشونتون بدمشون


قربون صورت ماهت مادر 

ولی خدایی عکس نازیه نه ؟





با اینکه فتو شاپه ولی خیلی خوشگله


به کی نگاه می کنی دختره چش سفید . دوربین این وره 

میگم نکنه داره به کت نوار می خنده ؟



به به جون میده برای پس زمیته گوشی و تبلت



عکسای این موضوع تموم شد ولی نرین یه عالمه پست گذاشتم پر از عکسای باحال حتما ببینیدشون . 

بای بای 

بررسی ابر شرور ها(z)

 خب برای خالی نشدن سابقه درخشانم (اعتماد به سقفو) هر روز قدرت  پنج تا از اونهایی که شرور شدن رو براتون بررسی می کنم .  

برو توی ادامه مطلب و نوشته های  این جدول باحال رو  بخون .  

ادامه مطلب ...

رمان یک ابر کپی کار پارت 14(z)

 داستان داره به جا های جذابش میرسه از دستش نده 

ادامه مطلب ...

پوستر میراکلس نیویورک(v)

سلام دوستان


پوستر یکی دیگه از قسمت های ویژه رو آوردم که قراره امسال بیاد



به احتمال زیاد این قسمت مهر ماه بیاد


برید شاد باشین اما نظر یادتون نره


بای

بررسی ابر قهرمان ها پارت آخر(z)

بله پارت آخر 

با توجه به اینکه معجزه گز های دیگه استفاده نشدن من نمی تونم براتون هر کدوم رو یه پارت طول بدم . پس اونهایی که باقی مونده رو توی یه پارت خلاصه می کنم . 


نام معجزه گر :قوچ 

نام کوامی : ziggy

نام مالک :مارک



نام معجزه گر : سگ

نام کوامی : barkk

نام مالک : صابرینا


نام معجزه گر :خروس

نام کوامی :  orikko

نام مالک :ناتانائیل


نام معجزه گر :ببر

نام کوامی :  roarr

نام مالک : جولیکا


نام معجزه گر :خوک 

نام کوامی :  daizzi

نام مالک : رز


نام معجزه گر : قوچ 

نام کوامی : stompp

نام مالک : ایوان

رمان یک ابر کپی کار پارت 13(z)

خب                           اومدم که بخش  13 ام رمان رو در اختیارتون بزارم که خیلی هم جالبه

از این قسمت به بعد در چین اتفاق می افته که خیلی جالبه توجه

خوش بگذره  

ادامه مطلب ...

دلنوشته عشقولانه(z)

سلام سلام 

یه دلنوشته عشقولانه آوردم

اگه فارسی شو خواستید توی نظرات بهم بگید تا براتون بزارم 

برو ادامه مطلب بخونش

ادامه مطلب ...

رمان قلب شیشه ای (پارت7)(v)

خب حوصله ندارم مقدمه چینی کنم و پوسترش رو بزارم


نظر فراموش نشه


 

ادامه مطلب ...

روز دختر مبارک و عکس(v)


سلام


میدونم یکم دیر شده ولی خواستم تبریک بگم




خب...  روز همه ی دخترها مبارک باشه

یه چیز بامزع(v)

من با اینکه انصافا درسم خیلی خوبه (از خودم تعریف نمیکنما) ولی عاشق این عکسم   چون واقعا اینجوریه


لیدی دراگون(v)


سلام


پست جدید جرمی و میراکلس اینترنشنال رو آوردم


قبلا از لیدی دراگون گفته بودم و عکس هم گذاشتم


اما این یه عکس جدیده که طرح و رنگ و.. لباساش معلومه



خوبه؟


و البته همونطور که گفتم لیدی دراگون قراره تو قسمت ویژه ی چین باشه


خب الان چیزای دیگه هم میزارم اما گفتم اینو زود بزارم