Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

کمیک های میراکلسی(v)



سلام


بازم منم وانیا



میگم گفته بودم که مهتا جون چند تا کمیک و مکالمه ی میراکلسی برام فرستاده بود

اونا همه اش انگلیسی بودن و من ترجمه اش کردم تا بزارم تو وب و ازش لذت ببرید


خب...   بعضی هاشون رو هم یه کم خلاصه کردم   یعنی حرف هاشون همون معنی رو میرسونه ولی یکم تغییرش دادم


بریم ببینیم



توضیحات: اول ناتالی میره و میبینه پیش آدرین که درباره ی کلاس های امروزش صحبت کنه و آدرین که نمیدونه ناتالی اونجاست تبدیل میشه و ناتالی میفهمه که آدرین کت نواره و واقعا تعجب میکنه   بعد از مدتی که حالش بهتر میشه میره تا با گابریل راجع به آدرین و کت نوار بودنش صحبت کنه    احتمالا تو اینجا ناتالی نمیدونه که گابریل هاک ماثه و خیلی پریشون و دیوونه میشه   ناتالی واسه اینکه حالش خوب بشه میره پیش امیلی (مامان آدرین)  و میبینه که اون هم داره با معجزه گر طاووس تبدیل میشه    بعد هم کلا ذهنش گیج و خط خطی میشه




تو عکس بالایی کت نوار یه کاری کرده که لیدی باگ خوشش نیومده (معلوم نیست چیکار) و بعدش هم که معلومه

تو عکس پایینی هم منظور آدرین از دیوونه اینه که آدم هایی مثل ما که از عشق دیوونه شدن




اینم خیلی عالیه

توضیحات: مرینت با معجزه گر پروانه تبدیل به لیدی فیری (بانو پروانه یا بانو فرشته) میشه   بعد هم انگار میخواد ببینه کسی که شرور میکنه چه شکلیه    مثل اینکه یه فرشته ی کوچولو و ناناز هم داره که رفته پیش کت نوار و داره به مرینت میگه که اون چه شکلیه     بعد هم لیدی وای فای میره به کت نوار لو میده که لیدی فیری گفت که اون زیباعه 





خخخخخ   این هم باحاله    وقتی آدرین رو اسم واقعیش خط زده و نوشته: کت نوار *   اما با اینکه خط زده هنوز اسمش معلومه و لیدی باگ هویتش رو میفهمه






کلا کپی از تمام مطالب وب و مخصوصا این عکس های جالب و طنز ممنوعه





درخواست یا شکایتی هم داشتید بگید



راستی همینجوری فرار نکنید

یه لایک بزنید و کامنت بزارید تا ما هم خوشحال بشیم تا واسه گذاشتن عکس های جدید و مطلب انرژی بگیریم 


خدانگهدار



نظرات 16 + ارسال نظر
شیدا سه‌شنبه 11 مهر 1402 ساعت 12:02

عالی بود

هستیا چهارشنبه 15 تیر 1401 ساعت 16:05

خیلی خوب بود ممنون

لیدی الفا چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت 23:22

عالییییییییییییییییی بود خیلی ممنون
میشه یک کمیک هم مربوط به لیدی دارک بزارید اگه بزارید ممنون میشم

نجوا شنبه 4 دی 1400 ساعت 22:45

عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی


لیدی فیری سه‌شنبه 12 مرداد 1400 ساعت 17:49

به نظرم اون کمیکی که مرینت با میراکلس پروانه تبدیل شده بودو نفهمیده بودی اون کمیک لیدی فیری هست که مرینت تو این کمیک بینایی شو از دست میده و به میراکلس های لیدی باگ و کت نوار احتیاج داره تا بیناییشو به دست بیاره بعد عاشق کت نوار هم هست و اون پری نبود لیدی وای فای بود که لیدی فیری از اون پرسید کت چه شکلیه و بعد گفت خوشگله بعد لیدی وای فای اشتباهی گفت به کت نوار که لیدی فیری گفت تو خوشگلی

به تو چه چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت 10:00 http://ه

رکسانا شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 10:25

سلام من از اینجا خوشم اومده خیلی عالیه

میشه یکی بگه چطوری میشه منم یکی از اینا درست کنم؟ لطفا جواب بدید☺

از کدوما؟؟؟ کمیک یا وبلاگ؟؟

لیدی باگ جمعه 24 بهمن 1399 ساعت 01:02

سلام عااااالیه وانیا خانمممم من خیلی راضی اممم

الینا جمعه 5 دی 1399 ساعت 15:18

عالی

مرینت یکشنبه 23 آذر 1399 ساعت 19:50

سلام :
ممنون از وب قشنگتون
ببخشید من تازه وارد و هنوز فقط ۱۰ سالمه
دوست دارم یک وب داشته باشم چطور می تونم ؟
و اینکه مثلا کار با وب رو یاد بگیرم
لطفا بهم بگید ممنون

شما باید از طریق گفتینو با من تماس بگیرید تا من براتون کم کم توضیح بدم
به این آدرس بیاید https://www.goftino.com/c/d9Bp44

Rezvaneh دوشنبه 10 آذر 1399 ساعت 08:44

♡مرینت♡ پنج‌شنبه 17 مهر 1399 ساعت 22:34

لیدی نوار چهارشنبه 12 شهریور 1399 ساعت 13:44 http://Adryan12.blogfa.com

من همونم که واسه د استانت که کوامی ها آدم میشن پیغام داد دیدم همه اسم گذاشتن گذاشتم
اگر عکس میزاریم کپی ممنوع نزار پس چرا میزارید

اوم... ببخشید؟
فکر کنم با مدیر دوم کت نوار دارید حرف میزنید
من که متوجه نشدم چی گفتید...!

Golshid سه‌شنبه 28 مرداد 1399 ساعت 13:02

چه اخبار باحالی گذاشتی بازم از این اخبار در باره ی فصل ۴ و ۵ میراکلس بزار .ولی دو فصل دیگه یجوریه آدم نمیدونه چه میشه
ولی ممنون بازم بزار

باشه ممنون

بانوی معجزه جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 13:48

عالی بازم بزار

مرسی چشم

Lady bug سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 09:36

بد نبود

مرسی که نظر دادی به نظرم خوب بودن ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد