Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس
Miraculous lady bug and cat noir

Miraculous lady bug and cat noir

خبرهای جالب و جدید از فصل های جدید میراکلس . عکس و فیلم های جذاب از میراکلس . مطلب ها و خبرهای مهم از میراکلس

ابر قهرمان های جدید (لیدی باترفلای-لیدی دراگون و...)(v)


سلام گلای تو خونه 

میراکلسی های نمونه

اینو بگم که کپی از عکس ها ممنوعه


مرسی



هههه


ببخشید   



خب...


خوبید؟




خواهش میکنم برید پست های خیلی قدیمی وب رو بخونید که من کلی خبر از فصل های جدید توش گذاشته بودم




آها

بریم سر اصل مطلب




ببینید اگه پست های قدیمی رو خونده باشید ، من از ابرقهرمان های جدیدی که امروز معرفی میکنم  عکس گذاشتم


و  حالا  با لیدی باترفلای (بانو یا همون خانم پروانه) و لیدی دراگون (بانو یا همون خانم اژدها) و خانم بی اسم آشنا شوید



با خانم بدون نام آشنا شوید


معرفی میکنم: لیدی دراگون


اکنون: لیدی باترفلای



خب خب خب

اینا عکس هایی بودن که تو پست های قدیمی گذاشته بودم


اما در حال حاضر

با عکس های باحال لیدی باترفلای و لیدی دراگون که از پیج اینستای واقعی جرمی زگ عزیز که خالق میراکلسه آشنا شوید

نمیدونم چرا جرمی عاشق لیدی باترفلایه


این عکس بدون لباس قهرمانیشه


هههه


لیدی باترفلای با لباس راحتی و با لباس قهرمانی


خخخخخ   خوشتون اومد؟


راستی جرمی زیر پستش به انگلیسی نوشته بود: کسی متوجه میشه من چقدر لیدی باترفلای رو دوست دارم؟


جرمی زیر پستش نوشته بود: اون خیلی با مزه اس 

واقعا هم خوشگل و بامزه اس    نه؟


جرمی زیر پستش نوشته بود: قدرت طبیعت قوی ترینه


بازم جرمی خان زیر پستش نوشته بود: واسه ملاقات با لیدی باترفلای آماده اید؟

شما آماده اید؟


نازی


ووووووی   به نظرتون اینا از کجا پیداشون میشه؟


این جرمی بالاخره یه عکس هم از لیدی دراگون گذاشت


این هم پیکسی گرله



از اون یکی خانم قهرمانه که اسمشو نمیدونم و لباس آبی داره هم فقط یه عکس گذاشته که همون بالایی هستش



ببینید من این عکس ها رو چند وقتی بود از پیج جرمی زگ یافته بودم اما الان گذاشتم 

البته کلی عکس جدید دیگه هم پیدا کردم ولی حوصله اش رو ندارم که بزارم

با نظرهای ارزشمندتون به ما انرژی بدید تا بقیه اش رو هم بزارم


این هم یه عکس که از اینترنت پیدا کردم:

تو این عکس پنج قهرمان عزیزمون رو که خودتون میشناسید

اون دوتا که پرواز میکنن و بالاتر از همه ان ، پیکسی گرل و لیدی باترفلای هستن

اونی هم که کنار کویین بی نشسته همون قهرمان لباس آبی هستش که فعلا اسم نداره

اون که کنار کت نواره هم لیدی دراگونه

و اما...   معما

اون خانم هایی که لباس آبی و صورتی شبیه به کاراگاه ها دارن چه کسانی هستن؟

به موقع اش واسه تون توضیح میدم (موقعش وقتیه که همه طرفدارهای وب حداقل یک نظر رو دادن)

ببینید جرمی از این خانم های خوشگل که شخصیت جدید هستن هم کلی عکس گذاشته بود که دارمشون ولی هر وقت لایک ها و کامنت ها زیاد شدن میزارن    شوخی کردم  منت سرتون نمیزارم که پیش خودتون راجع به من یه چیز دیگه فکر کنید اما تنها چیزی که الان میتونم بگم اینه که اگه پست های قدیمی رو خونده باشید ، متوجه میشید که لیدی باگ قراره به دور دنیا سفر کنه (واسه پیدا کردن معجزه گرهایی که در جهان وجود دارند و آموزشات) یکی از اون کشورها لندن هستش که این دو قهرمان هم تو لندن هستن و...  ببینیم چی میشه



راستی ایشالا فصل4 زودتر از پاییز میاد



اینم بگم که جرمی هر پستش تو اینستا که یکی دوتا یا بیشتر عکس گذاشته بود ، حداقل 500تا کامنت رو داشت

حالا که من این ها رو یکجا گذاشتم ، توضیحات دادم و یکمی ترجمه و... هم کردم ، باید وب یه عالمه کامنت داشته باشه

واسه هر عکس جرمی بیش از 500کامنت   اینجا من کلی عکس گذاشتم    پس میشه حداقل 6000تا کامنت

(دارم شوخی میکنم)


خب دیگه ولش


به جز عکس ابرقهرمانا عکس های جذاب و جدیدتری هم از ابرشرورها ، قدرت ها و... هم دارم و میزارم



خیلی زحمت کشیدم (ناراحت نشید که همش اینو میگم ولی واقعا اینطوریه)

پس به جز دو سه نفری که نظر میدید ، کسان دیگه هم نظر بدید تا ما خوشحال بشیم و بتونیم با انرژی به فعالیتمون ادامه بدیم



به نفعتونه کپی نکنید چون...   اوه اوه اوه   ببخشید    

 کپی از عکس ها مطلقا ممنوع و اگه میخواید هر مطلبی کپی کنید تو کامنت ها بگید و اجازه بگیرید تا شرایط رو بگم   ببینید اجازه میدم یا نه



بای بای عزیزان

نظرات 30 + ارسال نظر
مرینت جمعه 21 مهر 1402 ساعت 16:27

میشه درباره ی اون دو خانم که لباس صورتی و آبی آورند توضیح بدی؟
همون که کنار ریناروژ و لیدی دراگون هستند

Adrina دوشنبه 5 دی 1401 ساعت 19:57 http://.

سلام چقد عالی وبلاگ
کامنت های پائین با اجازه تون بگم یکمم به جزئیات و مراجع یا منبع ها توجه کنید، اسم اون خانم بدون نام فریون، دختر عدالته! قدرتشم ربطی به حباب نداره، منشع قدرتش یه میوه های جادویی ان. کانال های خود سازنده جرمی زگ هم تائید کردن

سلام
ممنون از اطلاعاتتون
البته منو یاد میوه های شیطانی توی وان پیس انداخت

S چهارشنبه 6 مرداد 1400 ساعت 00:47 http://Gravatar.com

اگر میشه این چیز ها رو به اشتراک بزارید مدیر وبلاگ.... با تشکر فراوان

S دوشنبه 7 تیر 1400 ساعت 15:51 http://Gravatar.com

تستچی هام و از بلوگرل و لیدی باتر فلای انجام بدید

S یکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت 16:19 http://Gravatar.com

اسمم ساحله

سلام شنبه 22 خرداد 1400 ساعت 14:26

سلام خنگولا

S دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت 20:02 http://Gravatar.com

سلام بچه ها اسم اون خانم بدون نام نیست اسمش بلوگرل هستش و اون که لباس سرخابی کارآگاهی اسمش خانم رز هست و اون یکی که آبیه آیس گرا هست و اینم بگم قدرت بلوگرل آب و حباب است اون می‌تونه نامرئی شه با تشکر خدانگهدار ❣️

چیزای جالبی گفتی
منبعت کجاست؟ می خوام مطمئن بشم که منبعت موثق باشه

سِودا چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 17:24

اسم ابر قهرمان آبیه هیرو برزیله

تآرآ دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 08:24

سلام گل
من خودم تو یه چیز موندم
اونم اینکه پیکسی گرل قراره با میراکلس قاطی بشه یا نه؟
از این سوالمم هیچ جا جواب درست حسابی پیدا نکردم
یه وب میگفت پیکسی گرل همینطور جدا میمونه
و دیگری میگفت پیکسی گرل قراره به میراکلس بیاد
و یه سوال دیگه هم ازت داشتم
اگه پیکسی گرل تو میراکلس بیاد، کی میتونه باشه؟تو بعضی وب ها نوشته بود میتونه امیلی باشه،ولی من هم تعوری هایی دارم که نمیتونه باشه،مثلا اینکه امیلی تو کماست یا اینکه گوش های پیکسی گرل شبیه الف هاست،پس نمیتونه امیلی باشه
میشه یه راهنمایی کنی؟ممنون میشم ♡

والا منم نمی دونم هیچی معلوم نیست

شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 23:03

وب سایتت عشق هههههههه

لیدی باگ چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 02:28

عالیه ممنون از زحماتت تمام عکس شرور ها رو هم بزار ممنون

م.م سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 14:43

سلام ممنون از عکیس ها واقعا عالی اند و اینکه اون خانم بی اسم اسمش فیون هیت
بازم ممنون

لیدی باگ شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 18:57

عالی بود اون مو بلنده کیه؟؟؟

یکی بهم گفت کیه
الان دقیق یادم نیست

مرینت چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 09:04

عالیه عاله

مرینت دوپن چنگ سه‌شنبه 9 دی 1399 ساعت 10:37

ببخشید ها شما که همش میگی خسته نباشم ۴ تا دونه عکس گزاشتی منت میزاری
با بقیه اش همش تایپ هست واقعا چه کاری بزرگی انجام دادی

زهرا: عزیزم این حرفا که ما میگیم واسه شوخی با شماست ناراحت نشین لطفا

لیدی نوار سه‌شنبه 25 آذر 1399 ساعت 22:46

دقیقا. میخوان جون به سرت کنن
ممنون که گفیتن

عزیزم اسم یکیشونو پیدا کردم
یکیشون میس رز هست

لیدی نوار دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 22:17

ببخشید پرسیدین؟
اگه پرسیدین میشه بگین:

اتفاقا رفتم گشتم ولی چیزی ندیدم. میدونی؟!!!؟!؟!؟! اینا یه چیزی نشون میدن بعد هیچی دربارش توضیح نمیدن تا جون به سرت کنن

لیدی نوار جمعه 21 آذر 1399 ساعت 19:45

بخشید میشه اسم اون دو کاراگاه آبی و صورتی رو بگین

هنوز اسمی ازشون نیومده
اگر هم اومده من هنوز نمی دونم
امروز میرم پیج جرمی ببینم اسمی هست یا نه

مرینت سه‌شنبه 18 آذر 1399 ساعت 20:59

ببخشید اون ها کی هستن

ابر قهرمانان جدید که ممکنه توی فصل چهار باهاشون مواجه بشیم

Alexa یکشنبه 9 آذر 1399 ساعت 17:09

عالی بود واقعا
ولی اونا میراکل نیستن و پیکسی گرل هستن

لیدی باگ یکشنبه 18 آبان 1399 ساعت 20:42

عالی عالی عالی اون دوستی که گفته کیفیتش اینجوری نیست خب قراره اینجری بشه عالی بود

Faeze شنبه 17 آبان 1399 ساعت 10:49

سلام ممنون بابت رمان های زیباتون اگه میشه ادامه ی داستان پاپیون رو بنویسید ممنون از سایت خوبتون

لیدی بلنس شنبه 12 مهر 1399 ساعت 18:36 http://httP(s)://

سلام
خیلی خیلی عالی بود
راستی من میخوام اینجا مدیر بشم باید چیکار کنم

سلام تو وب نویسنده ها هم کامنت دادی جواب دادم ... برا نویسندگی اید ایمیل بدی ولی ببخشید مدیر نمیپذیریم :)

لیدی نوار چهارشنبه 12 شهریور 1399 ساعت 13:52 http://Adryan12.blogfa.com

فکر کنم اینا جدید میان شاید نوه استاد فو یا فامیل میرینت و آدرین نینو آلیا باشن و دوتا کوامی رو مثل کوامی اجدها که به کاگامی دادن با کوامی روباه قرمز باشه و آدرس قالب اون خیلی طولانیه ولی وبلاگت رو دوست دارم

اوهوم
ممکنه ولی من فکر نمیکنم
مرسییییی

AnnA پنج‌شنبه 16 مرداد 1399 ساعت 13:21

ممنون از مطالب و عکسهای خوبتون دستتون درد نکنه.

ممنون از شما
لطف داری

زهرا رستگاری دوشنبه 5 خرداد 1399 ساعت 17:35

تولوخدا عکسا رو بزار من حوصلم سل لفته

چشم عزیزم همه اش رو ندارم حالا با توضیح میزارم امیدوارم بخاطر دیر گذاشتن از دستمون ناراحت نشی

MOON یکشنبه 4 خرداد 1399 ساعت 00:24

به نظر من اگه قهرمان ها زیاد بشن سریال بد میشه.
آدم حوصله اش سرمیره
ولی اگه فقط بعضی موقع بیان بهتر میشه.

خب... آره مهتا پیکسی گرل و اون دوتا دختر لندنی فقط تو یکی دو قسمت فصل4 هستن قهرمانای دیگه هم همینطور تو چند قسمت تشریف دارن

Filisya شنبه 3 خرداد 1399 ساعت 05:00 http://Filisya.blagfa.com

مامانش نیست ؟ خیلی شبیهشه

نه بله خیلی

Mileena شنبه 3 خرداد 1399 ساعت 04:31 http://mileena.blogsky.com

کارتون معجزه آسا میخوای برو سریال انیمیشنی Castlevania رو ببین سه فصلش اومده

ممنونم باشه

Filisya شنبه 3 خرداد 1399 ساعت 02:44 http://Filisya.blagfa.com

اونا ماله میراکلس نیستن از کیفتشون هم معلومه
مال پیکسی گرلن ولی اون خانم بینام احتمالش خیلی کمه که مامان آدرین باشه چون شنیده شده مامان آدرین تو فصل 4 میاد

نه نه نه من منظورم این نیست که شما اشتباه میکنید ولی وقتی خود جرمی گفته که در لندن قراره ملاقات داشته باشن و عکس گذاشته ، هیچ شکی نیست البته ما تو فصل یک تا سه فقط قهرمان هایی رو دیدیم که معجزه گر معمولی دارن ولی تا وقتی فصل های جدید نیومده نمیتونیم قضاوت کنیم هر فصل داستان جدید و جذاب تری داره که تا تماشا نکنیم ازش خبر نداریم

راستی اون مادر آدرین نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد